INFORMÁCIE
SEM s.r.o. – Partner pre Vaše pohodlné a komfortné bývanie.
Pri zmene vlastníka bytu alebo nebytového priestoru, je povinnosťou nového vlastníka túto zmenu správcovi písomne nahlásiť. Zmena sa preukazuje predložením listu vlastníctva po povolení vkladu v prospech nového vlastníka katastrom nehnuteľností. K zmene je nutné predložiť aj oboma vlastníkmi podpísaný Protokol o zmene vlastníka bytu alebo nebytového priestoru.
Protokol si môže nový vlastník stiahnúť na web stránke správcu sem@semsro.sk. V protokole je dôležité vyplniť najmä osobné a kontaktné údaje, počet odbývaných osobomesiacov pôvodného vlastníka, jeho adresu na doručenie vyúčtovania a bankový účet na zaslanie prípadného preplatku z ročného vyúčtovania, ako aj odpočty meračov energií. Nový vlastník okrem kontaktných údajov vyplní počet bývajúcich osôb.
Po doručení týchto dokladov a ich evidencii v systéme správcu a domu, nový vlastník preberá Predpis masačného preddavku voči podpisu, podpisuje poučenie a súhlas so spracovaním osobných údajov a pristupuje k aktuálnej zmluve o výkone správy. Správca poskytne informácie o dostupnosti týchto dokladov.
Žiadame vlastníkov o nahlásenie každej zmeny počtu bývajúcich osôb v byte počas roka mailom na adresu sem@semsro.sk. V prípade nenahlásenia zmeny počas bežného roku sa na zmenu vo vyúčtovaní, bez jej preukázania relevantným dokladom, nemusí prihliadať.