INFORMÁCIE
SEM s.r.o. – Partner pre Vaše pohodlné a komfortné bývanie.
Pri zmene vlastníka bytu alebo nebytového priestoru z aktuálneho na nového vlastníka je povinnosťou nového vlastníka správcovi túto zmenu písomne nahlásiť. Zmena sa preukazuje listom vlastníctva po povolení vkladu katastrom nehnuteľností. K zmene je nutné doložiť riadne vyplnený a oboma vlastníkmi podpísaný Protokol o zmene vlastníka bytu alebo nebytového priestoru.
Protokol si môže nový vlastník stiahnúť na web stránke správcu sem@semsro.sk. V protokole je dôležité vyplniť najmä osobné a kontaktné údaje, počet odbývaných osobomesiacov pôvodného vlastníka, jeho adresu na doručenie vyúčtovania a bankový účet na zaslanie prípadného preplatku z ročného vyúčtovania, ako aj odpočty meračov energií. Nový vlastník okrem kontaktných údajov vyplní počet bývajúcich osôb.
Po doručení týchto dokladov a ich evidencii v systéme správcu a domu, nový vlastník preberá Predpis masačného preddavku voči podpisu, podpisuje poučenie a súhlas so spracovaním osobných údajov a pristupuje k aktuálnej zmluve o výkone správy. Správca poskytne informácie o dostupnosti týchto dokladov.
Každý prípadný ďaľší prevod vlastníctva bytu musí byť vykonaný v súlade s Pokynmi ako postupovať pri zmene vlastníka bytu, ktorý si môžete tu prečítať alebo stiahnuť z našej web stránky https://sem-sro.sk/tlaciva/
Žiadame vlastníkov o nahlásenie každej zmeny počtu bývajúcich osôb v byte mailom na adresu sem@semsro.sk. V prípade nenahlásenia zmeny počas bežného roku sa na zmenu vo vyúčtovaní bez jej preukázania relevantným dokladom nemusí prihliadať.